„Să nu pui multă apă, mămico!”

 

Am vrut să-mi plasez imaginea asta pe desktop, dar am renunţat. O întindere atât de mare de apă mă sperie, chiar dacă nu e decât o fotografie. Deşi între timp am învăţat să înot, în mine se mai ascunde încă fetiţa fricoasă care, la trei ani, se bălăcea într-un lighean, pe plajă, în loc să intre în mare. Se pare că eram punct de reper: „puştoaica cu ligheanul”. Îmi aduc aminte şi momentul trecerii de la baia în lighean la baia în cadă: „Să nu pui multă apă, mămico!” Şi, dacă memoria nu-mi joacă vreo festă, a pus cam de vreun pod de palmă…
Dacă reîncarnarea e ceva mai mult decât un basm, atunci pesemne că înecul o fi pus capăt uneia dintre existenţele mele anterioare…
Categorii: jurnal

Navigare în articol

2 gânduri despre „„Să nu pui multă apă, mămico!”

  1. Fiecare cu fobia sa. Am şi eu cîteva fixe 🙂

  2. Da, ai dreptate – cred că fiecare are câte o fobie, dacă nu chiar mai multe Numai că depinde cât de tare deranjează fiecare dintre ele 🙂

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

