Scaunul şi uzurpatorul său

=========================
Mi-am „aranjat” scaunul – locul de muncă, deh… Perniţă, o pătură veche pe spătar (ţine de cald şi e unul dintre obiectele de care îşi ascute ghearele felina din dotare). Cum, necum, motanului îi place!

În locul meu, v-aţi îndura să treziţi bietul animăluţ ca să vă reocupaţi scaunul şi să treceţi la treabă?

Categorii: pisici, plăceri mărunte

Navigare în articol

4 gânduri despre „Scaunul şi uzurpatorul său

  1. Its a beauty
    sleep well ……..

    hugs from
    Kareltje =^.^=

  2. Yeah, Grishka's having a very good sleep in my chair… 🙂 He really loves this piece of furniture 🙂

  3. Eu sincera sa fiu, nu l-as deranja!E prea simpatic motanul tau!:x

  4. Da, e un motan simpatic sau, mai degrabă, haios. Şi nu-l deranjez – dacă nu e musai!
    Iar motănilă ştie că ăla nu e locul lui. E suficient să mă aşez pe marginea scaunul şi să-l mângâi (în loc de scuze, deh) ca să se ridice, să se-ntindă şi să plece, uneori cu un mieunat uşor, un soi un reproş…

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

