Prilej de lectură

=========================
Îmi plac plimbările între oraşe – cu maxi-taxi, cu autobuzul, cu trenul… Fiindcă, mai ales dacă n-am însoţitor, sunt un prilej de lectură. Pe nerăsuflate. Azi am citit Pistolarul lui Stephen King.

Nu vreau să m-apuc s-o povestesc, nu vreau nici să-i fac o recenzie. Vreau doar să spun că mi-a plăcut, deşi e oarecum altfel… altfel decât mă aşteptam să scrie King.
Acum urmează să citesc şi Duma Key
P.S. După părerea mea, traducerea (semnată de Mircea Pricăjan), e de nota 10.
Categorii: plăceri majore

Navigare în articol

2 gânduri despre „Prilej de lectură

  1. Mă bucur tare, tare mult că ţi-a plăcut. It gets better and better. Se simte deja de la vol 2, la care lucrez în clipa de faţă.

  2. Am citit bucăţica din volumul 2 plasată la sfârşitul volumului 1. Se pare că e chiar aşa cum spui („It gets better and better.”).
    Spor!!!

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

