Îndoieli

Am plasat al doilea episod pe blogul cu povestea. Poate că m-am primit – l-am recitit mai adineauri şi….mhm…. am cam strâmbat din nas… Oricum, suport şi critici în comentarii – dacă se-ntâmplă să citească cineva.
Poate că scrisul ăsta online nu e o idee prea grozavă… Poate că nu e decât o pierdere de vreme… Poate c-ar trebui să-mi văd doar de tradus… şi de citit. 🙂

Categorii: cu băţu-n baltă, dubii, pierdere de vreme

Navigare în articol

4 gânduri despre „Îndoieli

  1. Trebuie să mă plec şi să recunosc faptul că am făcut blogul „Izvorul viselor” după ce am văzut „Palatul Vrăjitoarei” de pe Cum vă place.
    Povestea o aveam scrisă de mai mult timp, dar nu m-am gândit niciodată s-o public pe un blog. Ceea ce m-a fermecat a fost ideea ta de a pune poze cu motanul propriu… :)Mi-am spus: şi eu vreau! Deci inspiraţia a venit de la tine.
    Acum, ca răspuns la postul de aici, mai fac o mărturisire: am scris Izvorul viselor pentru revista şcolii unde am fost profesoară de română. Era nevoie de ceva material pentru elevii de până în clasa a cincea. Am descoperit că e foarte greu să scrii pentru copii. Niciodată nu m-am întors pe-un text de atâtea ori, niciodată n-am adunat mai multe frustrări! 🙂 Ba foloseam cuvinte pe care ei nu le-ar fi înţeles, ba stilul era neclar pentru vârsta lor, ba eram prea explicit „didactică”.
    A fost o pacoste, iar respectul meu pentru autorii dedicaţi copiilor a crescut enorm.
    Aşa că, dacă ai îndoieli, te înţeleg! 🙂 Deşi povestirea curge bine şi e frumoasă.
    Diana

  2. Eu nu mi-am propus, de fapt, să scriu o poveste pentru copii – în sensul că, dacă până la urmă va ieşi ceva, aş vrea să fie gustat şi de adulţi – de cei atraşi de genul fantastic. Beleaua e că m-am apucat de scris fără să ştiu ce vreau să scriu (abia acum am ajuns să am cât de cât o idee). E bine că tu ai povestea gata scrisă. Eu, la cele două episoade de până acum, mi-am spus „gata, trec la scris” şi am scris tot ce mi-a trecut prin cap în momentul respectiv.
    Oricum, la cel de-al doilea episod au apărut mai puţine voturi decât la primul. Sunt curioasă ce-o să se întâmple la al treilea.
    Cât despre ideea cu pozele lui Grişka, a fost tot un fel de inspiraţie de moment. M-am gândit că n-o să citească nimeni „Cum vă place” dacă nu îi fac cât de cât reclamă. Şi cum era să-i fac reclamă pe blogul motanului, care e citit de iubitori de pisici? Includerea pozelor lui mi s-a părut cea mai bună idee 🙂
    Apropo, imi place foarte mult blogul lui Missy – iar preferatele mele sunt articolele în care ai descris familia de pisici 🙂

  3. Mama mi s-a confesat: a zis că de câte ori scrie are doar o idee vagă, dar dacă îi vine cheful se pune la tastatură şi se lasă în voia textului. 🙂 Alteori nu poate să scrie niciun cuvinţel. Deh, ca marii scriitori… 🙂
    Pe blogul meu am pus un translator,(am reuşit!), aşa că voi scrie în română. Engleza mă strânge. 🙂

  4. Cred că mămica ta ar putea s-ajungă o mare scriitoare, Missy. Ca şi tine, de altfel 🙂
    MĂ bucur c-o să scrii numai în română – pentru că mie îmi place mai mult să citesc în româneşte 🙂

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

