Iarna pe uliţă

(În colţul din dreapta jos al primei fotografii se vede zăpada troienită lângă geam.)

Categorii: jurnal

Navigare în articol

4 gânduri despre „Iarna pe uliţă

  1. wow – si la mine e zapada dar nu chiar asa…

  2. Nu e chiar atât de multă, dar noi, ăştia mai bătrâni, ne-am cam dezvăţat de iarnă, iar voi, cei mai tineri, n-aţi văzut prea multă zăpadă la viaţa voastră :))

  3. Noi, cei mai „tineri”…Vero draga, eu am prins ierni-ierni! In adevaratul sens al cuvantului! Cred ca sunt mai „tanara” decat tine…Sunt o babuta deja dupa certificatul de nastere desi sufletul nu simte asta…:(

  4. Ei, dacă e adevărat că omul are vârsta pe care şi-o simte, înseamnă că, deşi m-am înşelat în privinţa numărului de ierni pe care le-ai prins, n-am greşit spunând că eşti tânără! 🙂

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

