Cu Dumnezeu înainte!

Am terminat „Heorotu”!!! De tradus, că de scris l-au scris alţii! Heorotu ăla despre care m-au tot întrebat „nepoţii”
Da am făcut un rabat, l-am recitit o singură dată – însă cu „simţ de răspundere”! În fine, nu e singura traducere pe care n-o recitesc de două ori – şi probabil  nici ultima… Oricum m-am lungit cu ea o săptămână în plus, adică săptămâna aia în care voiam să-mi iau vacanţă…
Însă în seara asta tai frunză la câini…. numai că n-am câine! Prin urmare, o să scriu un nou episod din poveste… Şi bineînţeles că habar n-am ce-o să scriu în el! Dar nu contează, văzând şi făcând! Cu Dumnezeu înainte!

Categorii: poveşti, traduceri

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

