Cel mai bun traducător

Abia acum mi-a căzut fisa despre ce vot era vorba aici

Dar ţin să spun că sunt foarte mulţumită de rezultat…
–  în primul rând fiindcă, neştiind nimic despre sondaj, n-am fost tentată să caut prieteni care să mă voteze, sau să mă votez eu însămi!
– iar în al doilea rând, fiindcă nu îndrăznesc să mă compar cu M.D. Pavelescu şi Şt. Ghidoveanu, care traduc cărţi de pe vremea când mie nici prin cap nu-mi trecea să mă ocup cu aşa ceva, şi nici cu Mircea Pricăjan, care-l traduce pe Stephen King, din pasiune, încă din facultate. (Despre Irina Horea nu ştiu nimic, şi bănuiesc c-ar trebui să-mi fie ruşine!)

Categorii: sondaje, traduceri

Navigare în articol

Un gând despre „Cel mai bun traducător

  1. Anonymous

    daca doresti sa facem link exchange cu siteul http://www.filmeonlinegratis.gougou.ro cu titlul „filme online gratis subtitrate” daca esti de acord astept mailul tau cu numele siteului si titlul cu care doresti sa te adaug
    mersi
    costel_box@yahoo.com

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

