Uneori…

Uneori mă simt singură, abandonată, ignorată, frustrată, dezamăgită… şi tot aşa.
Dar îmi trece!!!

Categorii: de-ale mele

Navigare în articol

4 gânduri despre „Uneori…

  1. E foarte tare blogul tau

  2. Depinde ce înţelegi prin asta! :))))))))))))

  3. Mie nu-mi mai trece… 😦

  4. Mostre de gandire pozitiva (primite prin e-mail):
    ===============================
    Sunt recunoscator / recunoscatoare :
    Sotiei / sotului care sforaie toata noaptea,
    Pentru ca doarme acasa cu mine si nu cu altcineva !
    #
    Fiicei mele adolescente care se
    plange ca trebuie sa spele vasele,
    Pentru ca inseamna ca este acasa si
    nu pe strazi.
    #
    Impozitelor pe care le platesc,
    Pentru ca inseamna ca sunt angajat.
    #
    Murdariei de curatat dupa o petrecere,
    Pentru ca inseamna ca am fost
    inconjurat de prieteni.
    #
    Hainelor care sunt putin cam strimte,
    Pentru ca inseamna ca am destul de
    mincare.
    #
    Umbrei mele care ma insoteste la munca,
    Pentru ca inseamna ca sunt afara la
    lumina soarelui.
    #
    Podelei care trebuie stearsa si
    ferestrelor care trebuiesc spalate,
    Pentru ca inseamna ca am o locuinta.
    #
    Tuturor nemultumirilor la adresa
    guvernului pe care le aud,
    Pentru ca inseamna ca avem
    libertatea cuvintului.
    #
    Locului de parcare pe care il gasesc
    tocmai la capatul parcarii,
    Pentru ca inseamna ca pot sa merg si
    ca am fost binecuvantat cu un mijloc
    de transport.
    #
    Zgomotului pe care trebuie sa-l
    suport de la vecini,
    Pentru ca inseamna ca pot auzi.
    #
    Gramezii de rufe de spalat si calcat,
    Pentru ca inseamna ca am haine de
    imbracat.
    #
    Oboselii si durerilor musculare la
    sfarsitul unei zile,
    Pentru ca inseamna ca am fost capabil sa muncesc din greu.
    #
    Soneriei care ma trezeste in zorii
    zilei,
    Pentru ca inseamna ca sunt viu.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

