Ce se-ntâmplă când nu te ţii de cuvânt…

Am zis că nu mai traduc nimic de Clive Cussler şi nu m-am ţinut de cuvânt… Şi, drept pedeapsă, am făcut alergie la cuvintele feet, inches, miles, pounds – şi alte cele care trebuie convertite în sistemul nostru de măsurare!
Ar trebui să alcătuiesc o bază de date cu înălţimea şi greutatea personajelor şi cu toate caracteristicile dimensionale ale tuturor mijloacelor de transport folosite sau întrezărite de eroii romanului.
Şi am început să mă gândesc la un eseu cu titlul Suspansul Unităţilor de Măsură, pe care o să-l trimit, fireşte, la suspans.ro!

Categorii: cărţi, de-ale mele, nemulţumiri, sictireală, traduceri

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

