Câteodată…

Câteodată mă gândesc că ar trebui să-mi fac un blog despre cărţi – sau să scriu despre cărţi pe unul dintre blogurile pe care le am. Recenzii sau pur şi simplu impresii despre cărţile pe care le-am citit (de la tinereţe pân’ la bătrâneţe) şi despre cele pe care le-am tradus.
Dar de ce aş face-o? Timpul trece atât de repede… Dar de să scriu despre cărţile citite în loc să folosesc timpul citind alte cărţi? Sau scriind eu însămi o carte?
Polate că asta o să fac: o să mă străduiesc să scriu un roman (SF, sau doar fantastic) care să-mi placă mie, indiferent de cât timp o să am nevoie ca să-i dau o formă pe gustul meu!
Cât despre povestea mea interactivă… Poate c-o s-o termin odată şi odată, dar nu pe blog. Blogul are mari şanse să fie abandonat – nu ştiu câţi cititori are de fapt, dar de votat nu votează nici măcar jumătate din cei douăzeci şi cinci înscrişi pe lista persoanelor interesate…
Mă rog, poate c-o fi vorba de un cerc vicios, scriu rar din cauză că sunt puţini votanţi, iar numărul votanţilor scade findcă oamenii îşi pierd interesul, din cauză că scriu prea rar! Deşi, ca să fiu sinceră, nici pe vremea când scriam câte un episod pe săptămână nu se-nghesuia lumea la votat!

Categorii: blogărit, cărţi, poveşti, sondaje

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

