Trec zilele-n goană – foame şi post

10:30
Iar bocăneşte careva pe scară, bocăneşte, huruieşte… Cică are un soi de maşinuţă de tăiat faianţă, dac-am reţinut bine. Îşi pune bârlogul la punct.
  Şi mi-e foame. Am mâncat ceai cu biscuiţi şi ciocolată amăruie. Fiindcă miercurea şi vinerea ţin post, chiar şi atunci când e harţi. E un soi de cură de slăbire, sau, în fine, mă împiedică să mă îngraş prea tare – deşi mâncarea de post nu-mi place, şi mă-ndop cu dulciuri. Mă rog, nu-s sigură că biscuiţii ăia n-au în ei şi vreun ingredient „de dulce”. Da, oricum, nu mănânc carne, ouă şi lapte – ca atare. Cu excepţia cazurilor când mă duc în vizită. Da nu mă duc prea des!
Categorii: jurnal

Navigare în articol

2 gânduri despre „Trec zilele-n goană – foame şi post

  1. Vero, mi-ai făcut o surpriză foarte plăcută. Ai scris jurnal? Ar fi foarte interesant de citit mai mult, dacă se poate desigur. 🙂
    Eu am scris câteva zeci de caiete şi îmi place să le citesc şi pe ale altora.

  2. Am scris câteva jurnale, în adolescenţă – abandonate şi aruncate.
    Acum mă gândesc să includ în blogul ăsta un soi de jurnal – în măsura în care o să mi-o permită timpul – sub titlul „Trec zilele-n goană”. Rămâne de văzut dac-o să şi reuşesc.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

