Trec zilele-n goană – termopanu’ crăpat

11:00
În dimineaţa asta am avut o surpriză: a crăpat termopanu’, de unul singur, de nebun, peste noapte.

Asta după ce-am mai schimbat o dată acelaşi geam – transpira în interior. E încă în garanţie, sper c-o să ni-l schimbe şi de data asta…

De fapt cred că ştiu când s-a-ntâmplat. În jur de 3 noaptea. Adormisem, ca de obicei, „la datorie”, pe noul meu scaun confortabil (cred că dormeam de vreo oră bună).

Grişka îşi făcea somnul, nu pe măsuţa mea, ca mai sus, ci pe fostul meu scaun, pe care l-a luat el acum în stăpânire.

Probabil că s-o fi auzit vreun pocnet, ceva. Ne-am trezit amândoi. El a sărit de pe scaun cu un mieunat scurt şi s-a dus lângă uşa balconului. A mai mieunat încă o dată, cu ochii în sus, apoi a sărit pe raftul cu cărţi de lângă uşă şi a stat o vreme acolo, uitându-se foarte atent.

Dar eu nu i-am dat atenţie, m-am gândit c-o fi fost vreo nebuneală pisicească de-a lui. Oricum eram chioară de somn – m-am dus să dorm ca oamenii, în pat.
Azi-dimineaţă m-a trezit Gheo, înainte de a pleca la serviciu (multe probleme, a-nceput să lucreze şi sâmbăta) şi, în loc de „la revedere”, mi-a spus de geamul crăpat.

Categorii: de-ale mele

Navigare în articol

4 gânduri despre „Trec zilele-n goană – termopanu’ crăpat

  1. Vero, ai dezlegat o enigmă: geamurile termopan crapă singure. 🙂
    Citind articolul tău m-am lămurit că aşa este. S-a fisurat şi geamul meu de la uşa sufrageriei fără să putem descoperi făptaşul nici sub tortură. 😀

  2. Jumătatea mea conjugală presupune că i s-a tras de la o greşeală de montaj – a fost prea tensionat.

  3. v

    Grişkuţă ştia el, isteţu' mic!

  4. Da, şmecheru' ăsta mititel ştie o mulţime de lucruri! 🙂

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

