Trec zilele-n goană – so far, so good

10:30
Problema termonpanului se rezolvă – fără cheltuieli suplimentare.
Firma n-a avut obiectiuni – cică fenomenul se întâmplă, deşi destul de rar, e într-adevăr o eroare de montaj. Şi e explicabil că s-a întâmplat vineri noaptea, tot de la patroana firmei (o fostă colegă de serviciu cu care eram în relaţii mai strânse înainte de a se „închiaburi”) am aflat că atunci au fost trei cutremure, dintre care cel mai puternic de 4,2 grade (Richter, presupun).
*
Am modificat mutra blogului „CUM VĂ PLACE” – cu speranţa că vizitatorii care vor intra acolo pentru prima oară vor pricepe mai uşor despre ce e vorba.
Am de gând să continui povestea, după ce o să postez episoadele de până acum şi pe Link-Pink – de data asta cu speranţa că mai câştig oarece cititori.

12:30
Am luat şi bani – pentru traduceri, fireşte. O sumă modestă, însă zice-se că e bine să-ncepi să iei bani de luni. (Nu cred în superstiţia asta, da orişicât….!)

Categorii: bani, blogărit, de-ale mele

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

