Trec zilele-n goană – omletă şi "fructe de mort"

10:30

D’Agosta o privi mâncându-şi cu poftă omleta…

Cred c-ar fi cazul să las baltă tradusul şi să mă duc să-mi fac şi eu o omletă, nu?

13:50
Cred c-o să-ncerc să scriu o poveste pentru antologia asta. De fapt, am păstrat o încercare mai veche de roman, din care cred c-aş putea scoate ceva. Şi, dac-o fi fie, titlul pe care-l am acum în minte e „Fructe de Mort”.

Categorii: antologii, de-ale mele, plăceri mărunte, poveşti, traduceri

Navigare în articol

2 gânduri despre „Trec zilele-n goană – omletă şi "fructe de mort"

  1. Bestial titlu. Ţi se face poftă ca de-o omletă cu de toate-n ea. 🙂

  2. Eu n-am mulţumit ieri c-o omletă cu caşcaval 🙂

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

