Viaţa în tonuri de gri (3) – A fost odată, pentru prima dată

A fost odată, pentru prima dată, prima mea fotografie – şi, în acelaşi timp, prima mea poză nud (mai am şi altele, toate de pe plajă şi toate dinainte de a împlini 5-6 ani, când am adoptat stilul topless!)

Categorii: amintiri, clipe conservate, copilărie, de-ale mele, scanări

Navigare în articol

4 gânduri despre „Viaţa în tonuri de gri (3) – A fost odată, pentru prima dată

  1. un copil de expozitie! 🙂 O dulceata de fetita!

  2. Mulţumesc )

  3. Simpatică foc!
    p.s cred că nu era confortabil pe blana aceea mițoasă!

  4. Adevărul e că nu-mi aduc aminte cât de confortabil era! 😀

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

