Trec zilele-n goană – Retrageri

Am ieşit din SRSFF. La cererea mea – meschină cum am devenit de când îmi tot cerşesc de la o parte dintre colaboratori banii câştigaţi din traduceri, m-am gândit că e mai avantajos să mă retrag decât să le plătesc cotizaţie.
Ca urmare, din blogroll-ul lor a fost retras „Cum vă place”, singurul blog din colecţia mea aflat acolo. Nu e o pagubă – că oricum am pus blogul în cauză „pe chituci” (motivul fiind lipsa de timp), şi nici nu trăiesc din blogărit.
Dar asta mă ajută să-mi cunosc lungul nasului şi să înţeleg care e de fapt părerea părţii organizate a fandomului SF despre mine şi povestirile mele.
Nu aştept consolări, că nu sunt câtuşi de puţin supărată. E doar o constatare.

Categorii: jurnal

Navigare în articol

2 gânduri despre „Trec zilele-n goană – Retrageri

  1. of

    ei, fleoşc, „partea organizată”… :))

  2. Mda, obiecţia e întemeiată, dar ştii cum se spune, „n-am găsit altă rimă”! :))))))

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

