Sariuri


Am primit un e-mail cu un snop de sariuri indiene, tocmai când traduceam o poveste plasată în India (în octombrie 2009).
Iar azi am scos pozele de la naftalină pentru life in pictures.

Categorii: coincidenţe

Navigare în articol

18 gânduri despre „Sariuri

  1. femeile astea au ceva special. nu ma fascineaza India, dar ce e al lor, e al lor…

  2. Da, chiar aşa, au ceva aparte… Poate toate misterele unei civilizaţii vechi, care ne e oarecum străină…

  3. superbe sariuri pe frumoase domnisoare! noapte faina…:)

  4. Mulţumesc, asemenea! 🙂

  5. Frumosul plenar …
    Mulţumesc!

  6. gratie si frumusete.
    alaturi de sari, eu sunt fascinata si de kimono 🙂
    o duminica minunata!

  7. Cu plăcere!

  8. Şi mie-mi plac chimonourile!
    Mi-ai dat o idee, o să caut fotografii :
    Duminică frumoasă în continuare!

  9. Foarte frumos si inspirat!! Felicitari si Florii fericite!!

  10. Mulţumesc.
    Florii fericite!

  11. Deosebite!
    Duminica placuta!

  12. Şi mie îmi plac foarte mult.
    Duminică plăcută!

  13. Frumos și misterios,dar mie mi se pare că modelul este una și aceași domnișoară, de o rară frumusețe de altfel!

  14. PS:cred că a fost Miss World în 1994

  15. Da, s-ar părea că e aceeaşi.

  16. Beautiful!

    Regards and best wishes

  17. Nu ştiu, dar, ţinând cont cum arată, e foarte posibil 🙂

  18. Thanks! The same to you!

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

