Cine sunt eu?

„I am a woman in love”.

„Je suis une femme amoureuse”

Sunt o femeie îndrăgostită (sau, judecând după poza alăturată, mai degrabă un muţunache îndrăgostit!). Îndrăgostită de omul lângă care trăiesc, de motanul cu care alcătuim un triunghi amoros, fiindcă împărţim toţi trei acelaşi pat (!), de râsete, de versuri, de muzică şi de dans, de soare, de ploaie, de zăpadă, de mare, de munţi şi de cer, de lume şi de viaţă…
Sunt îndrăgostită de cuvinte şi-mi place să mă risipesc în ele, fie că rimează, fie că nu, fie că sunt tipărite sau bloguite, fie că sunt izvorâte din mintea mea sau doar tălmăcite. Dar nu-mi plac cuvintele rostite – rostite de mine. Îmi place să tac şi să ascult, să visez cu ochii deschişi. Aşa cum îmi place şi să citesc.
Şi-mi place să adorm la ore târzii, dar ceasul arată deja ora trei, am să mă transfer totuşi în culcuş, nu înainte de a vă invita să aflaţi şi alte răspunsuri la întrebarea „Cine sunt eu?”; şi pentrru asta e suficient să faceţi o vizită la psi, să-i citiţi articolul şi să nu-i neglijaţi link-urile din tabel:

1. almanahe 2. carmen Pricop
3. Jora 4. eu
5. dordefemeie 6. Scorpio
7. Irealia 8. Some Words
9. incognito 10. Dictatura Justitiei
11. Dragos
Lectură plăcută!
Categorii: clubul psi, cuvinte, dragoste, provocările de luni

Navigare în articol

24 de gânduri despre „Cine sunt eu?

  1. dordefemeie

    Sa fii mereu fericita si indragostita in triunghiul tau amoros 🙂

  2. Imi place cine esti, femeie implinita :)) ….

  3. Mulţumesc, să te-audă Dumnezeu! 🙂

  4. Pentru împlinire îmi lipsesc copiii – spre norocul motanului, care se bucură de toată dragostea maternă din rezervoarele mele! :))

  5. un om pe sufletul meu, asta eşti. şi mă bucur că ne ştim. un om care scrie şi îi inspiră şi pe alţii. presimt că atunci când ne vom întâlni, bine ar fi să luăm şi pisicile cu noi, ca să aibă cine schimba o vorbă! 😀

  6. Eşti îndrăgostită şi de zâmbet, dar ai uitat s-o spui, nu-i aşa? 🙂

  7. O să luăm şi pisicile, fireşte! Grişka e vorbăreţ, seamănă cu tăticul lui biped! 😀

  8. Cum le ştiu şerpoaicele astea (mai ales cele duble) pe toate! 🙂

  9. hihi, eu am geanta mea de voiaj, cu găurele. Nu prea înţelegeam până acum de ce mi-a luat-o almanaha, da' încep să înţeleg!

  10. am inversat rolurile, ups…

  11. Vero îi o tuşă fină
    atmosferico-sangvină,
    blajină, zâmbet-lumină
    şi n-am io atâta rimă cât s-o cuprind. 🙂

  12. Se mai întâmplă, dragă Jora, şi eu mă mai trezesc că sunt Grişka şi habar n-aveam! :)))))

  13. Mulţumesc, almanahe! 🙂

  14. „mutunache indragostit”, asa sa fii mereu 🙂

  15. Mă străduiesc! 🙂

  16. Atâtea feluri de iubire au un suflet mare care să le cuprindă. Şi e tare bine, că din fântâna lui beau şi eu.

  17. asta pentru că amândouă vreţi să le-o luaţi înaintea blănoşilor… he, he… 😀
    mie mi s-a întâmplat o singură dată să mă cred maya… şi am câştigat o carte!

  18. Pe Lordul Pip nu-l invitați ?
    Miaaauuuu !

  19. Îndrăgostită de povești, îndrăgostită de iubire, …

  20. Sper că apa e rece şi bună 🙂

  21. Pentru că e frumos să fii îndrăgostită, nu?

  22. Bineînţeles că-l invităm şi pe lordul Pip!
    Organizăm reuniuni pisiceşti pentru toată suflarea cu blăniţă, coadă şi mustăţi din clubul psi!

  23. Cum mi-am umplut sufleţelul de bucurie pe aici…! 🙂
    Mulţumesc!

  24. Cu plăcere! Mă bucur că ai găsit aici bucurie 🙂

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

