CARNAVALUL JOKERILOR

Categorii: miercurea fără cuvinte

Navigare în articol

18 gânduri despre „CARNAVALUL JOKERILOR

  1. Chiar simpatic articolul tau! Carnaval 😀 pe carton.
    O zi minunaza Vero draga!
    Happy ww!☆★☆

  2. Mulţumesc asemenea, dragă Carmen!
    Happy WW! ☆★☆

  3. dordefemeie

    Draguti jokerii! Happy WW!

  4. Interesant…O zi frumoasă!

  5. 🙂 Venetia pe hartie! 🙂

  6. Ce-mi plac! Eram fascinata de „cartile cu poze” :)))) Dar cele mai frumoase carti de joc din copilarie erau ale unchiului meu, un set unguresc cu ghinde, inimioare mare si niste frunze mai ciudate.

  7. Happy WW!

  8. Mulţumesc, asemenea!

  9. Cam aşa ceva :))

  10. Cred; despre cărţile ungureşti de joc am auzit că sunt foarte frumoase 🙂

  11. Frumoasă și interesantă colecție 🙂 !
    Am mai întâlnit colecționari de Jokeri !

  12. Ce amuzantisunt jokerii tai :))Ma bucur ca i-am vazut :))

    Happy WV!!!

  13. Ooo, interesanta idee de galerie! Joker-ii mi s-au parut intotdeauna foarte interesanti. Chiar fascinanti!

  14. Nu e propriu-zis o colecţie. O mătuşă aproape senilă mi-a dat, cât mai trăia încă, rămăşiţele mai multor pachete de cărţi de joc (soţul ei fusese mare amator de bridge), crezând că e vorba de un pachet complet. Şi am scanat jokerii, fiindcă mi-au plăcut.

  15. Mă bucur că ţi-au plăcut! O săptămână frumoasă în continuare!

  16. Şi mie îmi plac! 🙂

  17. Am „clonat” unul dintre jokeri pentru fundalul blogului meu. Sper că nu e cu supărare! 🙂

  18. Nu e nicio supărare 🙂

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

