Convalescenţă

Sunt încă în convalescenţă, după cea mai gravă criză de blogăreală pe care-am avut-o până acum:

Categorii: jurnal | Etichete: , ,

Navigare în articol

4 gânduri despre „Convalescenţă

  1. Inca o data, felicitari, Vero ! Nu e putin lucru sa fii in top 5 !
    Daaa, acuma cum ai sa ramai, Matilda sau Vero ? Ori amandoua ?! 😀

    • Mulţumesc mult, Zina! (Am stat o vreme şi pe locul 4, dar am zbârcit-o la urmă, ultimele mele trei articole nu s-au nimerit pe gusturile juriilor.)
      O s-o păstrez şi pe Matilda – o să ţin blogul mai mult cu reblogări de pe celelalte – că poate mi s-o năzări să mai particip la concurs şi la anu’ 🙂
      Dar în iarna asta o să blogăresc oricum foarte puţin, ca s-ajung la zi cu traducerile.

  2. Pingback: Femei in oglinda 38. John Singer Sargent - Zinnaida

  3. Pingback: Tot de-ale mele – la cumpăna dintre luni (noiembrie – decembrie 2013) | VERONICISME

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

