Parfumul copilăriei

„Parfumul copilăriei”, tema lansată în blogosferă de Clubul Condeielor Parfumate (ale cărui linkuri se aştern, cuminţi, în tabelul Mirelei), mi-a oferit ocazia să pun aici la păstrare o foaie îngălbenită, dactilografiată la vechea maşină de scris a mamei (care tocmai se întorsese acasă – maşina, nu mama! 🙂 – după ce fusese dată cu împrumut vreme de mai mulţi ani) şi impregnată de parfumul unui album al copilăriei privit prin ochi de adolescentă, cu vreo două luni înainte de majorat.

Categorii: jurnal, poveste parfumată | Etichete: , ,

Navigare în articol

10 gânduri despre „Parfumul copilăriei

  1. Unele amintiri sunt atât de emoționante, de clare, încât pot fi ale oricui, și totuși…sunt numai ale tale!
    Pagina ta de jurnal în prag de majorat mi-a adus aminte de acele zile incredibile, mai ales că ziua mea e la început de martie. Nu voi uita cum am așteptat majoratul, dar nici că acesta a însemnat, de fapt, Moartea Căprioarei. Pentru că trebuie să mâncăm ca să creștem, nu-i așa, iar pentru asta, uneori, mai plângem.
    Emoționant și frumos, mulțumesc Vero!

  2. Ce amintire prețioasă! Păstrând această bucată de hârtie l-ai ajutat pe Cronos să nu îți risipească amintirile. Încerc să le adun și pe ale mele, cele de la vârsta majoratului. Nu s-au pierdut, dar nici nu sunt foarte clare.

    • E singurul text în proză pe care l-am păstrat (e drept că nici n-am scris prea multe)- printre poezii.

  3. elly weiss

    Un text foarte frumos, cu parfumul copilariei dar si cu al trecerii inefabile a timpului…
    Inspirata si potrivita alaturare de amintiri pretioase, atat scrise cat si imortalizate pe hartia fotografica. Ador fotografiile din alte epoci, mai ales cele alb-negru.
    O noapte buna, draga Vero! 🙂

  4. Nu știai atunci că timpul își va lua singur obolul, lăsând în urmă înțelepciune și frumos.Asta am găsit eu la tine, azi, aici, și-n alte dăți.

  5. Pingback: N-as fi crezut ca… « Daurel's Blog

  6. Pingback: Tot de-ale mele – în ianuarie – februarie 2014 | VERONICISME

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

