Jurnal de femeie… zurlie – 1

Astăzi, vreme mohorâtă…
Nici eu nu sunt aşa urâtă! :mrgreen:
În grădină, de-aş avea,
N-aş avea ce căuta!

În casă, sub un bec anemic,
Doarme motanul gri, endemic.

Sunt recunoscătoare
Pentru că am mâncare,
N-am treabă în bucătărie,
O las să stea pustie…

Sunt îmbrăcată relativ decent,
Cu ţoale şui, de apartament.

Muzică? Huruie ceva,
Pe la vecini, pe undeva…

Şi gata, mă opresc aici,
Fiindcă nu mai am mâncărici
La limbă şi la degete 😀
(Iar timpul fuge repede! 😦 )
Doar nu credeaţi c-o să-nşir tot?!
De rest lingeţi-vă pe bot! 😛

Dar un citat tot vă pot da;
E-aici, tradus de… Matilda!

Am şi-o fotografie preferată,
De când săream pârleazu’ –  câteodată…


Jurnalele altor femei: Zina, Kadia – şi nu mai ştiu… 🙂

Categorii: jurnal | Etichete: , ,

Navigare în articol

12 gânduri despre „Jurnal de femeie… zurlie – 1

  1. Ce figura esti! Mult ai stat departe de bloguri! :))))
    Imi place de tine sarind parleazul, imi place jurnalul tau in versuri! 😀

    • Mulţumesc!

      Am zis ieri, tot aici, că statul departe nu e, totuşi, soluţia ideală 😉

  2. Pingback: Tot de-ale mele – în ianuarie – februarie 2014 | VERONICISME

  3. alooo…. da tu nu ai de tradus? 🙂

  4. Vero, super jurnalul în versuri ! Mi-a plăcut la nebunie. Iar tu arăți foarte haios sărind pârleazul. 😀

    Primăvară fericită !

  5. După poză, e de-nţeles de ce iubeşti pisica!

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

