Despre comentarii… fără comentarii

Am trei comentarii făcute de aceeaşi persoană.

Două apar pe blogul meu, la două articole care conţin un început de povestire (SF&F), aici:

„A fost cel mai plăcut lucru citit in ultima vreme. Pentru mine. Decizia îti apartine, dar tare ar fi frumos să mai găsesc texte de acest gen! Minunat!”

Şi aici:

„…..eu nu am citit aici niciun cuvânt inventat. Erau parte clară din povestea ta, pentru un plus de mister. Te aşteptăm….”

Iar al treilea apare (întristător pentru mine, căci, după cum se vede, nu uitasem de primele două) aici, pe blogul Kadiei, la un articol despre cartea mea de povestiri:

„Nu mă pricep eu la literatura sf, dar chiar m-ai făcut curioasă. Încercase şi Vienela la un moment dat să mă convingă, dar uite că abia acum apare interesul.”


Menţionez că primul comentariu a primit, la vremea lui, şi nişte răspunsuri, adică unul:

„poţi citi ditamai cartea, adriana! floarea de loldilal😉
autorul este de fapt motanul grişka, dar editura nu a vrut să recunoască ceea ce noi ştim: că toarce toată ziua la poveşti pe care vero le scrie noaptea! :lol:”

… şi încă unul:

„Mai e şi supra-Vieţuitorii, care se poate citi online sau descărca gratuit.”

 

Categorii: jurnal | Etichete:

Navigare în articol

Un gând despre „Despre comentarii… fără comentarii

  1. Pingback: Tot de-ale mele – 1- 15 aprilie 2014 | VERONICISME

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

