Cei doi… sau trei

Astăzi, când pe unul dintre ei nu-l mai am decât în amintiri, iar celuilalt, care îmi e la fel de drag ca aici, îi spun „La mulţi ani!”, vi-i prezint pe cei doi bărbaţi din viaţa mea:

Iar dacă, în loc de „bărbaţi”, spun „mustăcioşi” sau „masculi”, e musai să vi-l mai arăt o dată şi pe al treilea!

 

 

Categorii: clipe conservate, dragoste, jurnal, pisici | Etichete: ,

Navigare în articol

4 gânduri despre „Cei doi… sau trei

  1. la mulţi ani lui gheo! îi dorim să fie un biped la fel de cumsecade cum povesteşte grişka, iar ţie să te bucuri de el. să fiţi sănătoşi şi aşa cum v-am cunoscut noi. 🙂 oameni tare faini.

  2. Pingback: Tot de-ale mele – 16 – 30 aprilie 2014 | VERONICISME

  3. Pingback: Dragoste şi culoare | ropot de secunde...

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

