Mulţumesc, psi, mulţumesc, Kadia!

Pentru că mă bucur când le place altora ce scriu eu:

Completare (16.01.2015):

În privinţa lui psi m-am lămurit, aprecierile la adresa mea n-au fost decât vorbe-n vânt, spulberate când mi-am permis să-mi spun o părere cu sinceritate şi, oarecum, în public (într-un articol de blog accesibil unui număr restrâns de persoane). Şi, dacă nu mă-nşel, zicea că apreciază sinceritatea! 😛

Dar nu-i bai. Cum spunea un străbunic (sau stră-străbunic) de-al meu, popă la viaţa lui:

„Mergi sănătoşel! Fiecare-n drumul lui!”

Categorii: jurnal, lauda de sine | Etichete:

Navigare în articol

4 gânduri despre „Mulţumesc, psi, mulţumesc, Kadia!

  1. Pentru că îmi place încadrarea în categorie (cea de-a doua) ! 😆

  2. Pacat doar ca viata asta cere si reveniri la realitate (la traduceri, in cazul tau). Tie ar trebui sa ti se ofere orice ai avea nevoie, ca sa poti petrece timpul scriind, caci fiecare clipa irosita ne priveaza de ceea ce mintea ta poate naste.

    • Mulţumesc, Vienela 🙂
      Dar m-am apucat de scris de 20 de ani şi mai bine, vreme în care aş fi putut să scriu mult mai multe… Timp ar fi fost… Alţii au scris, în intervalul ăsta, câteva romane, şi asta s-a întâmplat aici, în România…
      N-am inspiraţie mereu şi mă pricep foarte bine să pierd timpul.
      Plus că mi-am scris majoritatea povestirilor pentru concursuri. Cu alte cuvinte, ca să fiu în stare să termin ce-ncep să scriu, am nevoie de un termen care să mă preseze, de o miză… Altminteri amân scrisul de pe o zi pe alta, sau las deoparte ce-am început şi încep altceva, pe care-l las la rândul lui deoparte… Şi aşa mai departe 😀

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

