Jurnal de femeie… zurlie – 3

Astăzi… e joi, şi-n casă, şi-afară.

Grădină n-am, dar, de-aş avea, acolo-ar fi seară.

Seară de seară rămân în bucătărie vase murdare.

Sunt îmbrăcată cu lene şi nu mă doare.

Ascult muzica timpului, tic-tac… Tăcerea mi-e tic.

Şi nu, n-am chef să citesc nimic.

Meşteresc mângâieri lenevoase pentru motan.

Am învăţat să nu-mi doresc ce nu am.

Sunt recunoscătoare pentru că sunt.

Mă gândesc că-s prea multe minciuni într-un singur cuvânt.

Aştept (sper) să-mi vină-n cap mintea toată.

Proverb favorit? „Mai bine mai târziu decât niciodată.”

Fotografia preferată

E c-o pisică suspendată:


Categorii: jurnal | Etichete:

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

