Gustul toamnei

Gustul toamnei e culoare şi mireasmă.

Piaţa din Focşani – octombrie 2009

Gustul toamnei e de struguri şi de must.

Mânăstirea Caşin – septembrie 2006

Gustul toamnei e de renunţare. Retrag mâna întinsă spre floare…

Parcul din Focşani – octombrie 2009

… duc ambele mâini spre tastatură.

Două cărţi îşi aşteaptă traducerile…

 

… şi un joc nou vrea să-mi fac timp pentru el. Poate c-o să-l cuplez uneori cu jocurile de curând rebotezatului club al celor 12 cuvinte – care, altminteri, intră la capitolul „renunţări”.

Şi poate că, din joaca asta,  o să iasă şi povestea SF de minim 20 de pagini pe care am promis/mi-am propus s-o scriu.
Şi poate c-o să pricep, în sfârşit, că nimeni nu le poate face pe toate! 🙂


– articol scris pentru provocarea de luni (fosta psiluneală)

Categorii: blogărit, jurnal, provocările de luni | Etichete: , ,

Navigare în articol

9 gânduri despre „Gustul toamnei

  1. Eu sper şi mă strădui să-ţi fie renunţările cu una mai puţine. 🙂

  2. …eu sper ca toamna aceasta sa aibă gustul succesului şi sa poti face tot ce vrei.

  3. povestea…. povesteaaaa…

  4. Parfumul toamnei e cu precădere cel de tufănele – crizanteme. Gustul toamnei – de must, dar și de nuci și de gutui și de…
    Ție – spor la scris !
    Lu Grișka – un pupic pe o urechiușă !

  5. Mulțumesc, draga mea ! 🙂

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

