Speranţe deşarte

Am tot aşteptat să-mi spună cineva dacă mi-a citit începutul de roman, dacă i-a plăcut, sau de ce nu i-a plăcut…

Categorii: de-ale mele, jurnal | Etichete: ,

Navigare în articol

5 gânduri despre „Speranţe deşarte

  1. Însăşi natura intrinsecă a speranţei se bazează pe…deşertăciune….

  2. Tu nu te lua după noi, dă-i înainte! Cum eu nu obișnuiesc să spun „mi-a plăcut” sau „nu mi-a plăcut”, n-ai cum să ai așteptări de la mine… oricum, e destul de stufos textul, din ce îmi amintesc, și e greu să intuiești încotro va conduce. Spor și inspirație să ai! Citesc totul când îl vei da gata și-ți sic atunci, promit!

  3. „Zic”, nu „sic”! 🙂

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

