Trec zilele-n goană – Golul

Cred că am înţeles, că pot sintetiza ce am înţeles, că pot să scriu ce am înţeles, că pot să scap de un „demon” care mă bântuie.

„Clubul psi” era o mică lume virtuală în care eu mă simţeam bine şi în largul meu, chiar dacă unii plecau şi alţii veneau, uneori ca să plece şi ei destul de repede. Eu una aveam ceva convenabil, un amestec de surogat de cenaclu virtual cu un surogat de cerc virtual de prieteni. Un surogat de socializare, adică exact ceea ce-i trebuie unei creaturi ca mine, pe care n-o dă sociabilitatea afară din casă.

Şi totul n-a ţinut nici măcar 4 ani. Pentru mine a început pe 5 februarie 2011, când am descoperit prima „duzină de cuvinte”. Iar începutul sfârşitului a venit acum cu foarte puţin mai mult de un an, când a apărut „mârlanul elitist” – sau, mai degrabă, când i-am văzut eu primul comentariu mârlănesc. Un comentariu care nu-mi era adresat, dar care a surpat ceva.

Am cârpit totuşi gaura şi am mi-am păstrat un surogat al surogatului – încă vreo jumătate de an, până când, din motive independente de voinţa mea, a devenit un surogat al surogatului surogatului, rămas la bunul plac al mârlanului şi ras curând de pe suprafaţa Internetului.

Sigur, clubul de pe facebook a renăscut, ca şi jocurile clubului, dar… farmecul de mai înainte nu mai există. Jocurile sunt o provocare pentru blogărit, atât şi nimic mai mult, nu-mi astupă golul. Aşa cum nu-l astupă nici blogul pe care voiam să li-l dedic clubului şi jocurilor lui, dar pe care lipsa de timp m-a făcut oricum să-l abandonez destul de repede, ca pe o biată jucărie inutilă.

Golul trebuie să-l astup eu, cu mine însămi, singurul material de construcţie pe care, atâta vreme cât exist cu mintea-ntreagă, mă pot baza. Trebuie să-l astup cu poveştile mele, scrise la început numai pentru mine, nu pe bloguri, şi trimise altora spre publicare – dacă vor fi interesaţi să le publice. 😛

Categorii: clubul psi, jurnal | Etichete:

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

