Fiecare cu ale lui

Acum doi ani am spus vorbe-n vânt.
Le repet acum, că poate reuşesc şi să fac ce mi-am propus.

verojurnal

„Dacă-i copil, să se joace; dacă-i cal, să tragă; şi dacă-i popă, să cetească…”

Îi dau dreptate lui Creangă, şi mă gîndesc ce mi se potriveşte mie în momentul ăsta: dacă-i traducătoare, să traducă!
Aşadar, cu blogăreala o las mai răruţ – cât mai răruţ, chiar foarte răruţ, că e mai drăguţ.
(M-a bătiut şi gândul să-mi mai şterg din bloguri, dar… de ce să-mi arunc timpul la gunoi? Las’ să rămână toate, o să le mai folosesc din când în când.)

Vezi articol original

Categorii: jurnal, reblog | Etichete:

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

