Eu şi blogăritul

Comentariu ridicat la rang de articol:

În general vorbind, articolele mele de blog sunt tot atâtea dezamăgiri. Văd cât de puţină lume mă citeşte şi-mi promit, după fiecare dintre ele, că abandonez blogăritul. 😀

Am avut totuşi câteva bucurii mărunte: o poezie neaşteptat de bine primită, cu care-am câştigat o carte, un articol care n-a ajutat să vând o traducere pentru care nu-mi încasesem banii de la o editură falimentară, un început de roman care a adunat, după standardele blogului, destul de multe voturi (sincere sau nu) în favoarea continuării, un advertorial care m-a umplut de apă minerală, o poezie scrisă „dintr-un foc”, care-a adunat mai multe like-uri decât media.

În plus, m-am ales de fiecare dată cu plăcerea scrisului ajuns totuşi şi sub ochii altora… 😛

Categorii: blogărit, de-ale mele, jurnal | Etichete:

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

