Opt cărţi, opt bloguri, opt cititori, opt doage, opt cruci de piatră

Unii pot anunţa că le-a apărut cea de a opta carte. (Felicitări, Florin Pîtea!) Eu pot s-anunţ că mi-a apărut (mi-am făcut) al optulea blog!

Al optulea sau al n-ulea, ce contează! Tot n-au, fiecare, mai mult de câte opt cititori relativ fideli. Şi eu scriu, scriu, scriu…, cum bate surdu-n tobă.

De ce?

Păi… Mi-au sărit, cu siguranţă, cel puţin vreo opt doage. Sunt nebună şi… nu mă tratez!

Sigur, n-am certitudinea că, dacă m-aş lăsa de bloguri, mi-aş termina poveştile. Dar ar merita totuşi să-ncerc, nu? Poate măcar vreo două schiţe în cărbune se pot transforma în tablouri bogate în culori şi mirosuri de tot soiul, de la levănţică la latrină, în înşiruiri logice sau suprarealiste de secvenţe captivante.

Însă eu mă port ca şi cum aş avea timp de spânzurat. Blogăresc ca ţicnita înrobită de o obsesie, nu mă pot opri, de parcă aş patina pe gheaţa unei pante fără sfârşit, de parcă aş fi captivă în glod cleios, trasă spre fundul smârcului de sacul cu pietriş legat de gât sau de ghearele unei pisici turbate imense, de parcă m-aş fi rătăcit printr-un lan nesfârşit de porumb sau prin stuf – în drumul meu din lac către puţ. :mrgreen:

Sigur, nu mă gândesc să-mi arunc blogurile în şanţ, să fac din ele opt (sau ncruci de piatră uitate într-un cimitir al tentativelor eşuate. Şi probabil că acest al 64-a episod din jocul cuvintelor nu e ultimul la care particip. Vreau doar s-apar mult mai rar prin blogosferă.

Însă nu-i cred pe ăia care spun că „omul poate tot ce vrea”. 😦

Categorii: blogărit, de-ale mele, duzina de cuvinte, jurnal, provocările de luni | Etichete:

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

