Vraişte

În mintea mea (un pachet de nervi înfăşurat într-o pojghiţă subţire, fiindcă, da, iar sunt dezastruos de în urmă cu traducerile – şi vina îmi aparţine, evident) e vraişte, idei vin şi tot curg, fluide, dar un soi de ger nebotezat mi le îngheaţă cât ai clipi, sunt toate fulgi suflaţi de un soi de vijelie (nici pe ea n-am chef s-o botez), şi trebuie să-i pun cruce debandadei dacă nu vreau şi-n portofel vânt – unul aducător de sărăcie, fie ea şi cu luciu. (Nici măcar nu mai sunt tânără ca să-mi pecetluiesc, eventual cu un sărut sub vâsc, statutul de semiparazit decorativ al jumătăţii conjugale.)

Aşa că n-o să vă spun nici gogoşi, nici adevăruri ţesute în jurul celor 12 cuvinte bolduite de mai sus (care urlă-n cor, cerând cu ostentaţie o poveste de Bobotează). Îi las pe alţii să scrie. O să găsiţi (probabil de sâmbătă începând), în primul tabel de la Eddie, linkuri către textele lor.

Eu sper că voi fi în sfârşit în stare să iau o pauză.

Categorii: duzina de cuvinte, jurnal | Etichete: ,

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

