Metaforele

Din „stilul” meu nu fac parte de obicei metaforele. Mă screm ca să le găsesc, şi mă mai screm pe urmă şi ca să nu simtă cititorul că m-am scremut. 😛

Însă lucrurile se schimbă când scriu versuri (cu rimă) sau textele jocului cu duzina – cu 12 cuvinte impuse, cărora trebuie să le păstrezi forma (nema declinare sau conjugare). În cazul lor, restricţiile cheamă metaforele – de-aia perseverez. Sigur, rezultatul nu pare să dea prea multă lume pe spate, dar eu sunt totuşi mulţumită, e un pas înainte sau, mă rog, într-o direcţie mai puţin explorată. 😀

alte câteva mostre aici

Categorii: bizanterii, duzina de cuvinte | Etichete: , ,

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

