Trec zilele-n goană – 16.3.28

M-am gândit să scriu în fiecare zi pe blog câte două trei rânduri despre ziua precedentă (notând în primul rând câte pagini am tradus, ca… stimulent, imbold etc pentru mine însămi).

  • Pagini traduse – 10 (prea puţine!!!) 😦
  • Ostrobald (scos de curând din debara şi, frumos spus, desprăfuit îndelung – cred că-n timpul ăla aş fi putut traduce 3 pagini) are abajur nou.
    Ostrobald îi spunea mătuşa Pia, de la care l-am moştenit. Gh zice că e Hercule, gătit cu blana leului din Nemeea. Mie mi se pare că deasupra capului bărbosului e un cap de pisică!
Categorii: amintiri, jurnal, traduceri | Etichete:

Navigare în articol

2 gânduri despre „Trec zilele-n goană – 16.3.28

  1. Pingback: Tot de-ale mele – arhivele lunii martie 2016 | VERONICISME

  2. Pingback: Dedublare şi invidie | verojurnal

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

