Trec zilele-n goană – 16.3.30

Nu mai scriu pentru ziua precedentă, sau, mai degrabă, scriu şi despre ea, dar din perspectiva zilei de azi.

  • Pagini traduse ieri – 15 (e mai bine, dar tot trebuiau 25 😛 );
  • Revoluţie, pardon, involuţie la budă – nu mă mai duc c-o carte, mă duc cu mobilul şi răsfoiesc feisbucu (sub pretextul că aşa stau mai puţin decât cu cartea);
  • Apropo de feisbuc – când ai prea mulţi prieteni feisbuchişti cu aceleaşi preocupări, ajungi să ţi se acrească, de pildă, de târgul de carte Final Frontier. Două săptămâni de reclamă pentru două zile de târg – la care n-o să ajung, pentru că:
    • sunt în urmă ca traducerile (ca de obicei de vreo doi trei ani încoace);
    • am deja prea multe cărţi necitite, la ce să mai dau banii şi pe altele?
    • m-aş duce sigură (pe Gh nu-l pasionează SF-ul, plus că are altceva de făcut – dar despre asta poate vorbesc altă dată), şi m-aş simţi singură; restul găştii se cunoaşte prea bine, iar eu, după câteva schimburi de zâmbete şi amabilităţuri, mă simt ca roata de rezervă a unei căruţe fără cauciucuri;
  • Grişka miaună la ciorile care cred că vor să-şi facă oarece cuib în golul din faţa aerisirii de la cămară, adâncit considerabil după anveloparea (ce cuvânt idiot!) blocului.
Categorii: jurnal, motanul Grişka, SF, târg de carte, traduceri | Etichete:

Navigare în articol

Un gând despre „Trec zilele-n goană – 16.3.30

  1. Pingback: Cineva ne-a blestemat să trăim vremuri interesante | verojurnal

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

