Trec zilele-n goană – 16.4.1

  • Pagini traduse ieri – 10 (of, of, of şi văleleu);
  • Cred că nici azi nu vor fi mai mult de 10 – am mai găsit cu ce să pierd timpul, am dat peste „copila nomadă” a Vienelei, şi-am căutat să văd ce-am făcut eu cu duzina aia de cuvinte; şi-am pierdut şi-atunci timpul, făcând o grămadă:
    • versuleţe:
    • ramificare neterminată şi abandonată a poveştii pe care mi-am numit-o „Râpa Amăgirilor”:

      inca_un_inceput
    • anacondeierea kilometrilor vânduţi de Alma Nahe(r):anacondeierea kilometrilor
      Blogul anacondelor trebuia să fie o păcăleală dezvăluită de 1 aprilie, aşteptam ziua ca să spun, sus şi tare, „tot eu sunt”. Dar între timp am văzut că diverse persoane din grupul duzinii condamnau falsele identităţi  virtuale şi, în semn de protest, mi-am ţinut gura. 😛 Sigur, până la urmă s-a aflat – nu m-am ostenit să mă ascund ca lumea, am făcut şi câteva boacăne (uitând că nu eram pe wordpress în contul în care trebuia), pe care m-am grăbit să le şterg, dar pesemne că n-au scăpat cu desăvârşire neobservate… :mrgreen:
      Oricum, anacondele îşi continuă viaţa virtuală – până una-alta fără anacondeieri, iar eu mă-ntreb dacă să includ sau nu aşa-numitele anacondeieri în culegerea mea de „idei înghesuite„;
  • Am refuzat o propunere de colaborare în domeniul advertorialelor – adică, în fine, am zis că da, dar din septembrie începând, dacă o mai fi nevoie.
Categorii: amintiri, blogărit, duzina de cuvinte, jurnal, traduceri | Etichete:

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

