Vai de mine!

Adică vai de mine ce nebună sunt! 😆

Adică adineauri mi-am numărat blogurile. Şi, dacă n-am greşit cumva numărătoarea, sunt 29 (douăzeci şi nouă)*. Să mai fac unul, să fie 30? 👿

Bineînţeles că pe cele  mai multe se aşterne praful – cu rare întreruperi. Şi deocamdată am renunţat la ideea de a scoate bani din ele, că n-am timp, am de tradus. 😛 (S-ar putea să mă răzgândesc dacă-mi oferă cineva cel puţin 100 de lei pentru 300 de cuvinte – dar ştiu că nu mă paşte niciun pericol în acest sens. 😛 )


* Ştiu că n-o să mă-ntrebaţi care sunt, dar dacă o să mă-ntrebaţi totuşi… n-o să vă spun! :mrgreen: Vă spun doar că sunt 29 fără să le pun la socoteală pe cele mai vechi – 3 bucăţi de pe platforma weblog, inaccesibile pe moment (şi e un moment prelungit, şi se tot prelungeşte, aşa că… veşnica lor pomenire… 😛 )

Categorii: blogărit, jurnal | Etichete:

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

