100

Gata, am reuşit, am ajuns, ca să zic aşa, la „centenar”, adică la ediţia cu numărul 100 din al II-lea sezon al Jocului Cuvintelor. M-am jucat timp de 100 de săptămâni – şi nu mai ştiu numărul jocurilor la care am luat parte în prima ediţie (desfăşurată sub sigla „clubul psi”), a cărei istorie am încercat să o refac aici. (Am abandonat din lipsă de timp.) Per total, am umplut un hectar virtual cu sute de articolaşe răspândite pe o centurie de bloguri (ei nu, aici mint, n-am chiar atât de multe „posesiuni” on-line 😛 ). N-o să vă spun că efortul mi-a fost răsplătit însutit cu alea-alea-alea ca satisfacţii de natură spirituală şi cu un sutar după altul. N-am scris pentru vreo răsplată, n-am urmărit să câştig nici măcar nici doi cenţi, nici măcar o centimă, m-am jucat pur şi simplu şi m-am simţit bine, îmbătându-mă cu fiecare centilitru de aer inhalat în timp ce aşterneam pe ecranul laptopului centimetri după centimetri de fraze de care peste un secol n-o să-şi mai aducă nimeni aminte. (Şi ce dacă? 😛 )

Şi gata. Mulţi ani trăiască Jocul Cuvintelor, dar eu o să particip mult, muuult mai rar. Pentru că nu se pot face mai multe lucruri simultan şi timpul e un stăpân nemilos, nu se dilată pentru nimeni, oricât te-ai milogi nu-ţi dă nimic în plus şi nu stă pe loc nici măcar câteva sutimi de secundă.


Tabelul duzinii cu numărul 100 (alcătuită din cele 12 cuvinte îngroşate mai sus) se află aici. Oricine vrea să intre în joc e bine-venit oricând.

Categorii: abandon, duzina de cuvinte, jurnal | Etichete: ,

Navigare în articol

Un gând despre „100

  1. Pingback: Dialog cu timpul | Iubesc Viaţa

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

