Poate de data asta mă ţin de cuvânt

Şi eu am de înşirat mii de cuvinte – şi azi, şi mâine, şi poimâine, şi…

Prin urmare, deşi sunt aproape sigură că nu se sinchiseşte [aproape] nimeni, vă rog să nu vă impacientaţi dacă nu-mi mai vedeţi urmele pe facebook (like-uri… etc), dacă nu mai scriu articole de fapt inutile, de dragul de mă juca, dacă nu-mi mai las urmele nici pe bloguri… şamd. Încerc şi eu să fiu fată de treabă, deşi, cu muuulţi ani urmă, când a exclamat mama: „De ce nu poţi tu să fii fată de treabă?!”, am ripostat, indignată: „Nu sunt fată de treabă, sunt fată de om!”

În paranteză fie spus, de la joaca inutilă îmi rămân şi imagini nefolosite până la urmă, ca asta, pentru miercurea fără cuvinte cu tema septembrie:

Categorii: blogărit, de-ale mele, jurnal, neseriozitate | Etichete:

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

