RIP

Au trecut deja 4 ani şi, în vălmăşagul traducerilor mele, în ziua când s-au împlinit nici măcar nu mi-am adus aminte, ca să aprind măcar o lumânare virtuală şi candela care mi-a rămas de la ea şi de la cealaltă mătuşă a mea. 😦


Dar azi, pe facebook, am văzut o cerere de ajutor şi m-am gândit să fac o donaţie (modestă, după posibilităţile mele) în amintirea părinţilor mei – şi atunci mi-a venit în tărtăcuţă gândul că trebuie să fie şi în amintirea ei. (Nu mai ştiu de unde să-l iau pe bietul moş căruia îi dădeam de obicei de pomană – ca singur parastas pe care ştiu eu să li-l fac rudelor mele dispărute din lumea asta -, e bolnav, nu mai ajunge în oraş.)

VERONICISME

Pentru mătuşa Pia, care s-a stins astăzi…

Vezi articol original

Categorii: amintiri, jurnal, reblog | Etichete:

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

