Parfumul inocenţei

Parfumul inocenţei are culoarea albastră a ochilor unui pui de pisică – felină în miniatură, cu urechi urieşeşti şi lăbuţe voiniceşti…

Parfumul inocenţei e pufos, precum coada expulzată din cutia de pantofi în care s-a cuibărit trupuşorul tigrat…

Parfumul inocenţei e profund, precum somnul la înălţime, alături de poveştile din cărţi pe care şi-au lăsat urma gălbuie mai multe decenii…

Categorii: bibliotecă, motanul Grişka, pisici, plăceri majore | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Parfumul inocenţei

  1. Vero, in primul rand salut din inima aceasta intrare inocenta si plina de iubire, in randul Povestitorilor Parfumurilor de suflet! Griska este inocent ca toate pisicile care, pui fiind, speriati si goniti, cautau caldura mamicii lor sau a unor bipezi cu suflet mare, asa, ca voi, ca noi, si l-au gasit! Iar noi le-am descoperit inocenta! Minunat!
    Povestea mea:
    http://mirelapete.dexign.ro/2011/06/poveste-parfumata-parfumul-inocentei/

  2. Vero, aceasta tema ne-a provocat si fiecare a daruit ceva frumos. M-a surprins placut motanelul tau prezent ca protagonist al acestei teme, deoarece si motanelul meu imi este aproape de cand aveam doisprezece ani. 🙂

    Articolul meu, daca-ti face placere sa-l citesti, il gasesti aici:
    http://gabryellehelen.wordpress.com/2011/06/04/parfumul-inocentei/

  3. Mirela,
    Grişka e un sufleţel îmblănit – aşa îmi place să-i spun – care şi-a păstrat privirea nevinovată din primele luni de viaţă, şi care face viaţa noastră mai frumoasă! 🙂

    Gabriela Elena,
    Cuvântul „inocenţă” m-a dus imediat cu gândul la Grişka – în viaţa mea nu există nici o făptură mai apropiată de esenţa nevinovăţiei 🙂
    Cât despre articolul tău – l-am citit cu multă plăcere!

  4. O poveste de suflet pe care iubitorii de animalute o simt, o inteleg pana la ultima virgula, ca sa zic asa.
    Il salutam si-l pupam pe Griska!

  5. Grişka e încântat, îi place să i se dea cât mai multă atenţie 🙂

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.