Pseudocomentariu…

… inspirat de articolul „Camelia Sima despre internet”:

Sunt mulţi oameni, mai ales printre cei apropiaţi de vârsta mea, care ignoră Internetul, sau îl folosesc doar ca mijloc de informare, nu şi drept mijloc de comunicare (îşi fac cel mult o adresă de e-mail ca să-şi rezolve problemele de serviciu).
Şi eu îi apreciez imensul potenţial ca mijloc de informare, dar îmi e pe plac şi ca instrument de socializare; iar blogurile sunt, pentru mine, jucăriile ideale şi modul ideal de exprimare, fiindcă îmi place să scriu tot atât de mult pe cât de puţin îmi place să vorbesc!

Categorii: jurnal | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.