Diverse

  • Apropo de numărat litere, mie îmi plăcea mai mult jocul ăsta, cu doar 140 de caractere. Păcat (zic eu) că s-a renunţat la el atât de repede.
  • Tună şi fulgeră. Nu ştiu dacă şi plouă (mi-e lene să mă dau jos din pat).Mi-e dor de ploile furtunoase de vară din copilărie.
  • Pe placul meu în noaptea asta, de pe reţelele de socializare:

 

Categorii: jurnal | Etichete: | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Diverse

  1. In copilaria noastra, natura era inca „naturala”! Acum vedem luminile polare la paralela 45, traim tornado in mijloc de continent, ninge in Sahara, iernile dureaza 2-3 zile, ploile sunt extreme… Cercetari in legatura cu manipularea vremii s au facut pe vremea copilariei noastre… acum au inceput exterimentarile!

    Noi tocmai ce am supravietuit prapadului. A ploua timp de o saptamana fara intrerupere, dar asa… Ca din galeata! 100-150 litri pe metrul patrat! Multe localitati in jurul nostru au fost inundate, oamenii si au pierdut agoniseala de o viata si cativa chiar vietile! … Norii s au spulberat si de ieri e din nou soare.

    Ganduri bune si imbratisari, Vero draga 🤗😘

    • Şi eu cred că manipulările sunt cauza tuturor acestor anomalii, nu flatulenţa vacilor! Dar…

      Gânduri bune şi îmbrăţişări şi de la mine pentru tine, dragă Carmen! 🤗😘

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.