În loc de rămas bun…

Am nimerit pentru prima oară pe bulivarul lui când căutam o poză haioasă cu aghiulţă, ca să-mi ilustrez poezia.

… Pe urmă ne-am intersectat la duzina de cuvinte

… Pe urmă l-a îndrăgit şi motanul

…Iar acum

Se stinse aici o lumină,

Se-aprinse, nouă, în cer…

Un suflet ajunse-ntre îngeri

Şi nu se simte stingher…

Categorii: jurnal | Etichete: , , | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „În loc de rămas bun…

  1. acum, vorba ta… lacrimă şi lumină. Dumnezeu să-l ierte. 😦

  2. Pingback: Va fi mereu… | Cățărătorii

  3. 😦 Eu abia ce-am văzut de vreo 30 de minute…Dumnezeu să-l ierte!

  4. Frumos omagiul vostru! Nu l-am stiut dar imi pare a-l sti acum! Să-l odihnească, Dumnezeu!

  5. Nu l-am cunoscut dar mi-as fi dorit ca el sa fi stiut cat de mult a însemnat pentru voi. Dumnezeu sa-l ierte!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.