Experiment

Am dat în cărţi – cărţi virtuale, pasienţa Solitaire, aşa cum am învăţat-o şi pe Mariana să facă 😉

Mi-a ieşit că n-o să iau nici premiul Vladimir Colin pentru volum de proză scurtă SF, nici premiul ăl mare pentru lenjerii (adică n-o să am eu cel mai mare număr de comentarii la articolul participant).

Sunt foarte curioasă să văd dacă aceste 52 de cărţi virtuale  sunt sau nu mincinoase.

Voi trece rezultatele concursurilor (în ceea ce mă priveşte) în tabelul de mai jos, îndată ce le voi afla.

Premiul Vladimir Colin
pentru volum de proză scurtă SF
 NU

11.07.2014

Premiul I la lenjerii (articol scris pe blog)  DA

17.07.2014

Categorii: anunţuri, aşteptări, concursuri, confirmări, curiozitare, de-ale mele, jurnal | Etichete:

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.