Oare chiar nu sunt în stare?

Cred că soluţia nu e o renunţare vremelnică, dar absolută, la blogărit, cum spuneam aici, ci o îmbinare raţională a plăcutului cu utilul, o stabilire corectă a priorităţilor.

Fir-ar să fie, oare chiar nu sunt în stare?!

Categorii: jurnal | Etichete: , , | 13 comentarii

Navigare în articol

13 gânduri despre „Oare chiar nu sunt în stare?

  1. Pingback: Tot de-ale mele – în ianuarie – februarie 2014 | VERONICISME

  2. Cât timp te văd pe aici, mă simt mai bine, te rog mult să mă crezi.

  3. :))) Cat de cunoscut imi este sentimentul! Zilnic imi spun ca trebuie sa ma abtin, sa mai stau si departe, macar pentru o zi. Cu toate astea, de cum ma trezesc iau laptopul in brate… 🙂

  4. Mie mi-e greu să păstrez echilibrul între plăcere şi necesitate. Plăcerea înclină totdeauna balanţa în favoarea ei. Chiar şi atunci când se urcă şi voinţa pe talerul celălalt. Îţi doresc mai mult succes decât am eu! :))

  5. Scrie cand vrei, cand poti, cand ai ceva de spus, dar … scrie 🙂 pe acest blog. El este deja un aperitiv al vietii de zi cu zi.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.