Am multe…

Am multe ţicneli. Şi multe bloguri – e una dintre ţicnelile mele. Şi multe înseamnă multe (numai eu ştiu câte, e unul dintre secretele mele, şi-mi place să am secrete, deşi de-astea n-am multe 😛 )

De ce am multe bloguri?

De ce n-aş avea? E uşor şi distractiv să le faci, şi e gratis (cât o mai fi). Pe unele nu le citeşte aproape nimeni (mi-e relativ greu să le promovez fără să pierd prea mult timp şi păstrându-mi anonimatul), şi-mi place şi asta. Nu e ca şi cum aş scrie pentru sertar şi nici nu află prea multă lume ce-mi trece prin minte. Şi uneori am, despre acelaşi lucru, păreri de tot soiul, adesea contradictorii, şi fiecărei atitudini îi trebuie blogul ei – şi poate că nici n-am destule bloguri. 😆

Şi uneori îmi place să-mi spun părerile, diferite sau nu, laolaltă, într-un acelaşi loc, unul nu foarte frecventat de public, deşi m-am ostenit să-i fac şi pagină de facebook. Iată un exempluşi altul, şi altul, şi încă unul. Clic pe linkuri, dacă sunteţi destul de curioşi ca să nu vă fie lene! :mrgreen:

Categorii: abundenţă, blogărit, de-ale mele, jurnal | Etichete:

Navigare în articol

Comentariile sunt închise.

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.