Mirosul resemnării

Mi-s paginile de FB pline de amintiri despre ea, despre ei.

25 martie 2018

Mă trimit în marasm. Şi sunt bătrână, dar încă nu am un căpăstru destul de bun ca să-mi strunesc lacrimile… Un clopotar şi un ventriloc mi se fac auziţi în gânduri, unul trage într-una un clopot cenuşiu, celălalt îşi trimite glasul să-mi tot spună că sufletele lor, al pisicii şi al motanului, dacă există, nu s-au pierdut în întunecime, li s-a scurs doar tot nisipul vieţii pământeşti, dar, fără tulburare, o mână divină le-a inversat gravitaţia din clepsidră, nisipul pare să urce, urcă spre curcubeul ce duce către rai… Ascult, pricep, şi totuşi… Şi totuşi e zadarnic, din când în când ceva mi se rupe în suflet, mă simt neputincioasă ca un eunuc care priveşte frumuseţea unui trup de femeie,  dintr-un soi de mâncărime a minţii mi se nasc gânduri amare, spunând că asta e nemilostiva lege-a firii, că imposibilul e o realitate,  că, oricât n-aş fi zbătut, nu le-aş fi putut dărui o nemurire de inorog, că, din păcate, ce s-a dus tot dus rămâne

Şi nu-mi rămâne decât, copleşitor, mirosul resemnării…

Categorii: amintiri, duzina de cuvinte, jurnal | Etichete: ,

Navigare în articol

Un gând despre „Mirosul resemnării

  1. Pingback: Jocul de luni – cu duzina de cuvinte | VERONICISME

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.